ΓΚΡΑΝΟΛΑ ΜΕ ΜΕΛΙ

ΓΚΡΑΝΟΛΑ ΜΕ ΜΕΛΙ

ΥΛΙΚΑ :

  • 100 γρ. βρώμη
  • 100 γρ. ωμοί ξηροί καρποί χοντροκομμένοι ( 30 γρ. αμύγδαλα, 25 γρ. καρύδια, 25 γρ. φουντούκια )
  • 50 γρ. σπόρους ( 25 γρ. κολοκυθόσπορους, 25 γρ. ηλιόσπορους )
  • 150 γρ. αποξηραμένα φρούτα σε κομματάκια ( 50 γρ. μάνγκο, 50 γρ. δαμάσκηνα, 50 γρ. σταφίδες )
  • 1 κ.γ. κανέλα
  • 3 κ.σ. μέλι
  • 3 κ.σ. ελαιόλαδο

ΕΚΤΛΕΣΗ :

  • Ρίχνετε όλα τα στερεά υλικά στο ταψί ή σε πυρέξ και τα ανακατεύετε καλά.
  • Σε ένα μπολάκι αναμιγνύετε το μέλι με το λάδι και τα προσθέτετε στο μείγμα ανακατεύοντας για να κατανεμηθεί ομοιόμορφα.
  • Ψήνετε στο φούρνο στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις για 25 – 30 λεπτά, ανακατεύοντας ανά 10 λεπτά.
  • Βγάζετε από το φούρνο, αφήνετε το μείγμα να κρυώσει τελείως πριν το μεταφέρετε σε βάζο που κλείνει αεροστεγώς. Κρατάει για 1 μήνα.

Κοινοποιήστε:

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Scroll to Top