ΓΚΡΑΝΟΛΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

ΓΚΡΑΝΟΛΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

ΥΛΙΚΑ :

  • 500 γρ. νιφάδες βρώμης
  • 130 γρ. πετιμέζι ή μέλι αραιωμένο με λίγο νερό ή χυμό πορτοκαλιού
  • 100 γρ. ελαιόλαδο
  • 50 γρ. χυμό πορτοκαλιού
  • ξύσμα από πορτοκάλια κατά βούληση
  • 5 γρ. κανέλα
  • 200 γρ. σταγόνες σοκολάτας

ΕΚΤΕΛΕΣΗ :

  • Προθερμαίνετε το φούρνο στους 170 βαθμούς σε αέρα και στρώνετε λαδόκολλα σε μια λαμαρίνα.
  • Σε ένα μεγάλο μπολ τοποθετείτε όλα τα υλικά και ανακατεύετε καλά με ένα πιρούνι.
  • Δοκιμάζετε και προσθέτετε ξύσμα πορτοκαλιού κατά βούληση. Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε ξηρούς καρπούς και σταφίδες.
  • Ψήνετε για 18-20 λεπτά. Αφήνετε να κρυώσει καλά και αποθηκεύετε σε βάζο που κλείνει αεροστεγώς.

Κοινοποιήστε:

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Scroll to Top