Δ. Ρούλα

Γύρω στα τέλη Σεπτεμβρίου 2015 πήρα την απόφαση να κάνω προσπάθεια – απόπειρα για να βγάλω από πάνω μου αρκετά περιττά κιλά, τα οποία με έκαναν να μην νιώθω καλά με τον εαυτό μου. Ερχόμενη στο διαιτολογικό γραφείο της Αγγελοπούλου Μπάρμπαρας , αρχικά μου φάνηκε περίεργο το πως μέσα από την διατροφή , υγιεινή πάνω από όλα θα έχω το αποτέλεσμα που θέλω.

Και όμως η συνταγή της Μπάρμπαρας πέτυχε. Όχι άπλα πέτυχε, άλλα με έμαθε το πως να τρώω και πως πρέπει να κάνω τα γεύματα μου χωρίς να στερηθώ τίποτα!!

Η αρχή ήταν λίγο δύσκολη άλλα είχα την υποστήριξη της καλής μου διαιτολόγου.

Η συνεργασία μας μπορώ να πω ότι ήταν άπλα μοναδική. Πριν έρθω στην Μπάρμπαρα ζήλευα τα πάντα και τα έτρωγα κιόλας, άλλα με την πολύτιμη βοήθεια της κατάφερα να χάσω 14 κιλά χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Έκανα το όνειρο μου πραγματικότητα με μοναδική μου σύμμαχο την διαιτολόγο μου.

Θα σύστηνα την δουλειά της ανεπιφύλακτα όπως άλλωστε έχω ήδη κάνει σε όποιον θέλει να ξεκινήσει διατροφή ή δίαιτα! Η Μπάρμπαρα Αγγελοπούλου είναι αποδεδειγμένα από τις καλύτερες διατροφολόγους -διαιτολόγους και αξίζει κάποιος να συνεργαστεί μαζί της. Προσωπικά της οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί είναι μια γυναίκα που μου μετέφερε τη δύναμη και την επιμονή της για να ξεκινήσω έναν αγώνα και να βγω νικήτρια!

Κοινοποίηση:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Σεμινάρια διατροφής

Η εκπαίδευση είναι το κλειδί… Για εύκολο υπολογισμό μεγέθους μερίδας και ποσοτήτων Οικογενειών και παιδιών για υιοθέτηση υγιεινού και ισορροπημένου τρόπου διατροφής Εκπαιδευτικών και μαθητών για υγιεινές επιλογές τροφών στο σχολείο Αθλητικών ακαδημιών και συλλόγων για την αξία της αθλητικής διατροφής και τρόπους υιοθέτησης της Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε πως μπορείτε και εσείς

Scroll to Top