testimonial 3 4

Κ. Χρήστος

testimonial 3 4

“ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ;” μου είπε πριν ξεκινήσουμε. Ίσως την πρώτη φορά που το συζητήσαμε να μην ήμουν. Αυτή τη φορά όμως ήμουν . Τελικά αποδείχτηκε εύκολο να φτάνω τους εφικτούς στόχους κιλών που βάζαμε κάθε φορά , παρόλο που είχα δοκιμάσει πολλές φορές να κάνω δίαιτα ή διατροφή με ελάχιστη επιτυχία στο παρελθόν. Τρία βασικά συστατικά με οδήγησαν στην επιτυχία ! Εμπιστοσύνη στην ειδικό, επιμονή στην προσπάθεια με συνέπεια και υπομονή στο βάθος χρόνου που απαιτείται!

Η σημαντική διαφορά στη δική μου περίπτωση αυτή τη φορά , είναι ότι δεν πεινούσα, δεν στερήθηκα σημαντικά και μετά τις πρώτες δύο εβδομάδες προσαρμογής έγινε τρόπος ζωής!

Πλέον μερικά χρόνια μετά και 30 κιλά μείον (απώλεια που επιτεύχθηκε μέσα σε 6 μήνες) , η σωστή διατροφή γίνεται πια βίωμα, το σώμα συνεχίζει και μεταμορφώνεται ,τα επιπλέον κιλά δεν επιστρέφουν και μένει ένα αίσθημα επιτυχίας, ευεξίας και ικανοποίησης ότι αυτή τη φορά με την κατάλληλη βοήθεια τα κατάφερα!

Εσείς είστε έτοιμοι?

Κοινοποίηση:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Σεμινάρια διατροφής

Η εκπαίδευση είναι το κλειδί… Για εύκολο υπολογισμό μεγέθους μερίδας και ποσοτήτων Οικογενειών και παιδιών για υιοθέτηση υγιεινού και ισορροπημένου τρόπου διατροφής Εκπαιδευτικών και μαθητών για υγιεινές επιλογές τροφών στο σχολείο Αθλητικών ακαδημιών και συλλόγων για την αξία της αθλητικής διατροφής και τρόπους υιοθέτησης της Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε πως μπορείτε και εσείς

Scroll to Top