ΚΡΕΠΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΚΡΕΠΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΥΛΙΚΑ : ( για 10 τμχ.)

  • 2 αβγά
  • 1 φλ. γάλα 1,5%
  • 1 φλ. αλεύρι ολικής
  • λίγη βανίλια προαιρετικά

ΕΚΤΕΛΕΣΗ :

  • Χτυπάτε καλά τα αβγά, προσθέτετε το γάλα, το αλεύρι ολικής και τη βανίλια.
  • Σε αντικολλητικό τηγάνι βάζετε μια μικρή ποσότητα της ζύμης ( ίσα να καλύπτει το τηγάνι ) και μόλις ψηθεί από κάτω τη γυρίζετε.
  • Αφήνετε για λίγο και από την άλλη και τη βγάζετε από το τηγάνι.
  • Μπορείτε να τη γεμίσετε με ό,τι θέλετε  ή και να τη φάτε έτσι ή να τη βάλετε στο φούρνο για να λιώσει η γέμιση.

 

Κοινοποιήστε:

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Scroll to Top