ΣΠΙΤΙΚΑ ΠΟΥΡΑΚΙΑ

ΣΠΙΤΙΚΑ ΠΟΥΡΑΚΙΑ

ΥΛΙΚΑ :

  • 80 γρ.βούτυρο
  • 100 γρ. ζάχαρη καρύδας
  • 4 ασπράδια αυγών
  • 75 γρ. αλεύρι γοχ
  • λίγο εκγχύλισμα βανίλιας
  • 1 κ.γ. κοφτό κορν φλάουρ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ :

  • Χτυπάτε σε ένα μπλέντερ τη ζάχαρη καρύδας ώστε να γίνει σκόνη μαζί με το κορν φλάουρ.
  • Προσθέτετε και το βούτυρο και ανακατεύετε το μείγμα ώστε να γίνει λείο.
  • Σε ένα άλλο μπωλ χτυπάτε τα ασπράδια αυγών να γίνουν μαρέγκα, προσθέτετε τη βανίλια και τα ενώνετε με το βούτυρο.
  • Στρώνετε λαδόκολλα σε 2 ταψιά , βάζετε μικρές κουταλιές και τις απλώνετε κάθετα πολύ καλά.
  • Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς αέρα για 6 λεπτά.
  • Τα βγάζετε από το φούρνο και αφού κρυώσουν λίγο ώστε να μπορείτε να τα πιάσετε τα τυλίγετε ένα ένα. Γεμίζετε με μερέντα ή υλικά της αρεσκείας σας.

Κοινοποιήστε:

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Scroll to Top