BARS

ΥΛΙΚΑ:

  • 1 ½ ΦΛ. ΒΡΩΜΗ                                                                                                                                
  • 1 ΚΟΥΤΑΛΑΚΙ ΚΑΝΕΛΛΑ                                                                                                 
  • 3 ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΛΑΔΙ ΚΑΡΥΔΑΣ Ή ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ                                                                                  
  • 1/3 ΚΟΥΠΑΣ ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ Ή ΣΠΟΡΟΙ ΑΝΑΛΑΤΟΙ
  • 2 ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΣΟΥΠΑΣ CRANBERRIES
  • 2 ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΣΟΥΠΑΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΜΑΥΡΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ
  • 2-3 Κ.Σ. ΜΕΛΙ

 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

  1. ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΣΕ ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΤΑΨΑΚΙ, ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΦΙΧΤΟ.
  2. ΨΗΝΩ ΣΤΟΥΣ 180 ΒΑΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 20′ ΚΑΙ ΚΟΒΩ ΣΕ ΟΡΘΟΓΩΝΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ

 

ΘΕΡΜΙΔΕΣ : 107 ανά τμχ. 25γρ.

Κοινοποιήστε:

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Scroll to Top