Κρέμα πορτοκάλι

Κρέμα πορτοκάλι

ΥΛΙΚΑ:

· 500ml φρεσκοστιμμένο χυμό πορτοκάλι

· Ξύσμα από ένα πορτοκάλι ( βιολογικό και ακέρωτο)

· 20γρ. ταχίνι

· 15γρ. corn flour

· 2 κ.σ. μέλι ή σιρόπι αγαύης ( προσθέτω παραπάνω εάν το θέλω πιο γλυκό)

· Λίγο κρόκο κοζάνης

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

· Τοποθετώ σε ένα κατσαρολάκι τον χυμό πορτοκαλιού , το ξύσμα πορτοκαλιού, τον κρόκο Κοζάνης και το corn flour και ανακατεύουμε καλά με σύρμα.

· Τοποθετούμε σε μέτρια φωτιά και ανακατεύουμε μέχρι να αρχίζει να πήζει.

· Όταν είναι έτοιμη προσθέτουμε το μέλι και το ταχίνι και ανακατεύουμε πολύ καλά.

· Αφήνουμε να κρυώσει και τοποθετούμε σε ένα γυάλινο βάζο.

Η συγκεκριμένη κρέμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν γλάσο με βάση κάποιο κέικ της αρεσκείας σας ή να σερβιριστεί σε ένα ποτηράκι με τριμμένα μπισκότα για βάση , την κρέμα πορτοκαλιού ενδιάμεσα και τριμμένη κουβερτούρα από πάνω.

Διατηρείται στο ψυγείο για 3-4 ημέρες.

Κοινοποιήστε:

Διαβάστε ακόμα

Σχετικές συνταγές

σπανάκι με γαρίδες

Γαρίδες με σπανάκι και πλιγούρι

Οι γαρίδες με σπανάκι είναι ένα εξαιρετικά θρεπτικό και πεντανόστιμο πιάτο που μαζί με το πλιγούρι δημιουργούν έναν τέλειο διατροφικό συνδυασμό. Πρόκεται για μια πανάρχαια συνταγή που προέρχεται από την περιοχή της Μεσογείου στην οποία ευδοκιμούν και τα δύο βασικά συστατικά της. Γαρίδες με σπανάκι, ένας ενεργειακός & θρεπτικός δυναμίτης Οι γαρίδες είναι μια εξαιρετική

ταμπουλέ

Ταμπουλέ

Το ταμπουλέ είναι μια εξαιρετικά δροσερή πρόταση σαλάτας που θα σας προσφέρει μια πληθώρα πολύτιμων θρεπτικών συστατικών. Φυλλάσεται στο ψυγείο έως και 3 ημέρες και το εντυπωσιακό είναι πως θα το βρείτε πολύ πιο εύγευστο την δεύτερη ημέρα! Αν επιθυμείτε, μπορείτε να προσθέσετε και άλλα λαχανικά όπως κολοκύθι και καρότο για έξτρα γεύση. Πλιγούρι, η

κρέπες για παιδιά

Κρέπες για παιδιά

Θέλετε να φτιάξετε κρέπες για παιδιά και σας απασχολεί το πώς θα φτιάξετε την βάση; Σας έχουμε την λύση! Δεν υπάρχει μικρός η μεγάλος που να μην ακούει την λέξη κρέπα και να μην νιώθει ωραία. Στην Γαλλία, οι κρέπες λογίζονται ως εθνικό έδεσμα και εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο τις λατρεύουν. Γλυκιά ή

Μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη

Μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη

Οι μπάρες δημητριακών είναι ένα εξαιρετικά θρεπτικό σνακ που μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Τα ενδιάμεσα γεύματα έχουν μεγάλη σημασία στην καθημερινή μας διατροφή. Η πολύωρη ασιτία προκαλεί υπογλυκαιμία και όποτε γίνεται αυτό, έχουμε συνήθως την τάση να καταναλώνουμε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα τροφής στο επόμενο μας γεύμα όποτε και να είναι αυτό. Είτε

Scroll to Top