Μέτρηση βασικού μεταβολισμού (RMR)

Μέτρηση βασικού μεταβολισμού (RMR)

Ο μεταβολισμός σας

parakolouthisi

Το ποσό της ημερήσιας ενεργειακής δαπάνης (θερμίδες ανά ημέρα) διαφέρει κατά πολύ από άτομο σε άτομο. Ο Μεταβολικός Ρυθμός Ηρεμίας (RMR) είναι η ελάχιστη ποσότητα θερμίδων που καταναλώνονται ώστε το σώμα να διατηρήσει τις ζωτικές λειτουργίες του (διατήρηση θερμοκρασίας σώματος, αναπνοή, λειτουργία αδένων και μυών κλπ.). Αποτελεί την πλειονότητα των θερμίδων που καταναλώνονται καθημερινά από το σώμα σας. Σε άτομα που έχουν καθιστική ζωή, ο RMR αποτελεί το 80% της συνολικής τους ημερήσιας ενεργειακής δαπάνης.

Το ποσό της ημερήσιας ενεργειακής δαπάνης (θερμίδες ανά ημέρα) διαφέρει κατά πολύ από άτομο σε άτομο και σχετίζεται με την ηλικία, το φύλο, τη φυσική κατάσταση του ατόμου και τη δραστηριότητά του.

Μέσω της μέτρησης του Βασικού σας Μεταβολισμού και πρόσθετα test, όπως οι σωματικές μετρήσεις, μπορείτε να πάρετε πλήρη ενημέρωση σχετικά με τη φυσική σας κατάσταση.

Πώς γίνεται η μέτρηση

Η μέτρηση του μεταβολισμού σας είναι εύκολη και γρήγορη. Απλά αναπνέετε κανονικά μέσα από μία μάσκα σιλικόνης για 10 – 15 λεπτά για την καταγραφή της εισπνοής οξυγόνου και την εκπνοής διοξειδίου του άνθρακα. Στο τέλος του τεστ θα μάθετε το ακριβές ποσό των θερμίδων που το σώμα σας καταναλώνει καθημερινά σε ηρεμία.

Τι πρέπει να προσέξω την ημέρα της μέτρησης

Όπως με τις περισσότερες ιατρικές εξετάσεις , έτσι και με τον μεταβολισμό υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες που θα πρέπει να ακολουθήσετε, για να επιτύχετε μια ακριβή μέτρηση. Έτσι, τη συγκεκριμένη μέρα που έχετε συμφωνήσει για τη μέτρηση, βεβαιωθείτε ότι:

  • Δεν έχετε φάει ή έχετε πιει τίποτα άλλο εκτός από νερό, τουλάχιστον 4 ώρες πριν τη μέτρηση.
  • Δεν έχετε καπνίσει, δεν έχετε καταναλώσει καφεΐνη, δεν έχετε πάρει συμπληρώματα διατροφής, φάρμακα που περιέχουν εφεδρίνη, MaHuang ή ψευδοεφεδρίνη, τουλάχιστον 4 ώρες πριν από τη μέτρηση.
  • Δεν έχετε γυμναστεί (αεροβική γυμναστική ή ασκήσεις αντοχής) για τουλάχιστον 8 ώρες πριν από το προγραμματισμένο ραντεβού σας.

Κοινοποίηση:

Facebook
Twitter
Pinterest
Δείτε ακόμα

Related Posts

Ψυχογενής Βουλιμία

Βουλιμία, μια αθόρυβη διαταραχή πρόσληψης τροφής

Η Ψυχογενής Βουλιμία είναι μια ψυχική πάθηση που αναγνωρίστηκε επίσημα ως Διατροφική Διαταραχή το 1980 από την Αμερικανική Ψυχιατρική Εταιρεία. Ο συγκεκριμένος επιστημονικός οργανισμός, εκδίδει το Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο Ψυχιατρικών Διαταραχών, και η Βουλιμία προστέθηκε στην 3η έκδοση του. Αν και πολλοί την μπερδεύουν με την Αδηφαγική Διαταραχή, πρόκειται για δύο διαφορετικές περιπτώσεις. Πολλές

Μπάρες με Κράνμπερι

Μπάρες με Κράνμπερι

Οι μπάρες με Κράνμπερι είναι ένα εξαιρετικό σνακ για όσους θέλουν να προσφέρουν στον οργανισμό τους ενέργεια. Η άσκηση βασίζεται στην καύση υδατανθράκων και ο ρόλος τους είναι σπουδαίος στην αθλητική απόδοση. Συνεπώς, η κατανάλωση τους πριν την προπόνηση βοηθά στην διατήρηση αλλά και την αύξηση των επιπέδων ενέργειας. Η συνταγή για τις μπάρες με

Κέικ χαρουπιού

Κέικ χαρουπιού χωρίς ζάχαρη

Το κέικ χαρουπιού είναι μια γευστική και εξαιρετικά υγιεινή επιλογή όταν θέλουμε να απολαύσουμε ένα γλυκό και ταυτόχρονα να προσφέρουμε στον εαυτό μας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, και το σίγουρο είναι ότι η γεύση του θα σας αποζημιώσει. Το χαρούπι και τα οφέλη του Η χαρουπιά ευδοκιμεί σε όλη

σπανάκι με γαρίδες

Γαρίδες με σπανάκι και πλιγούρι

Οι γαρίδες με σπανάκι είναι ένα εξαιρετικά θρεπτικό και πεντανόστιμο πιάτο που μαζί με το πλιγούρι δημιουργούν έναν τέλειο διατροφικό συνδυασμό. Πρόκεται για μια πανάρχαια συνταγή που προέρχεται από την περιοχή της Μεσογείου στην οποία ευδοκιμούν και τα δύο βασικά συστατικά της. Γαρίδες με σπανάκι, ένας ενεργειακός & θρεπτικός δυναμίτης Οι γαρίδες είναι μια εξαιρετική

ταμπουλέ

Ταμπουλέ

Το ταμπουλέ είναι μια εξαιρετικά δροσερή πρόταση σαλάτας που θα σας προσφέρει μια πληθώρα πολύτιμων θρεπτικών συστατικών. Φυλλάσεται στο ψυγείο έως και 3 ημέρες και το εντυπωσιακό είναι πως θα το βρείτε πολύ πιο εύγευστο την δεύτερη ημέρα! Αν επιθυμείτε, μπορείτε να προσθέσετε και άλλα λαχανικά όπως κολοκύθι και καρότο για έξτρα γεύση. Πλιγούρι, η

Scroll to Top