ΜΩΣΑΪΚΟ ΜΕ ΜΠΑΝΑΝΑ

ΜΩΣΑΪΚΟ ΜΕ ΜΠΑΝΑΝΑ

ΥΛΙΚΑ  ( για 8-10 μερίδες ) :

  • 4 μεγάλες ώριμες μπανάνες
  • 2 κ.σ. κακάο
  • 125 – 150 γρ. μπισκότα τύπου “digestive” χωρίς ζάχαρη
  • ½ φλιτζ. καρύδια ή ψιλοκομμένα ωμά αμύγδαλα
  • 2 κ.σ. σταφίδες ή άλλο ξηρό φρούτο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ :

  • Πολτοποιείτε στο μούλτι τις μπανάνες μέχρι να έχετε μια λεία κρέμα.
  • Προσθέτετε το κακάο και συνεχίζετε το χτύπημα μέχρι να ανακατευθεί πολύ καλά και να έχετε μια βελούδινη κρέμα σοκολάτας.
  • Αδειάζετε σε μπολ και προσθέτετε τα μπισκότα σπάζοντας τα με τα χέρια σε ακανόνιστα κομμάτια και τρίμματα.
  • Ανακατεύετε με το κουτάλι και προσθέτετε και τους ξηρούς καρπούς. Το μείγμα θα πρέπει να είναι αφράτο και λίγο πιο «νερουλό» από τον κλασικό κορμό. Δεν χρειάζεται πλάσιμο με τα χέρια.
  • Βάζετε ένα κομμάτι λαδόκολλα πάνω σε αλουμινόχαρτο, αδειάζετε πάνω στην λαδόκολλα το μείγμα σας σε σχήμα «κορμού» και τυλίγετε στερεώνοντας το με το αλουμινόχαρτο.
  • Το βάζετε στην κατάψυξη για 8 -10 ώρες ή ακόμα καλύτερα για όλο το βράδυ.
  • Κόβετε σε μερίδες και σερβίρετε!


Κοινοποιήστε:

Διαβάστε ακόμα

Σχετικές συνταγές

Μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη

Μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη

Η μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει την παραδοσιακή μαρμελάδα που όλοι γνωρίζουμε. Οι λατρεμένες σε όλους μας μαρμελάδες, σίγουρα μας φέρνουν εικόνες από τα παιδικά μας χρόνια όπου με ανυπομονησία περιμέναμε να μας ετοιμάσει η γιαγιά τις φέτες μας. Η γεύση ήταν φανταστική, αλλά η μαρμελάδα περιείχε πολύ ζάχαρη. Όλοι

Σοκολατένιο κέικ με παντζάρι

Το Σοκολατένιο κέικ με παντζάρι είναι το πιο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά κέικ που μπορείς να βρεις. Θα το αγαπήσουν μικροί και μεγάλοι και είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να φάνε τα παιδιά παντζάρια. Η ετοιμασία του δεν είναι δύσκολη και η γεύση του θα σας αποζημιώσει στο έπακρο. Παντζάρι το ευεργετικό Τα παντζάρια αναφέρονται

Μπάρες με Κράνμπερι

Μπάρες με Κράνμπερι

Οι μπάρες με Κράνμπερι είναι ένα εξαιρετικό σνακ για όσους θέλουν να προσφέρουν στον οργανισμό τους ενέργεια. Η άσκηση βασίζεται στην καύση υδατανθράκων και ο ρόλος τους είναι σπουδαίος στην αθλητική απόδοση. Συνεπώς, η κατανάλωση τους πριν την προπόνηση βοηθά στην διατήρηση αλλά και την αύξηση των επιπέδων ενέργειας. Η συνταγή για τις μπάρες με

Κέικ χαρουπιού

Κέικ χαρουπιού χωρίς ζάχαρη

Το κέικ χαρουπιού είναι μια γευστική και εξαιρετικά υγιεινή επιλογή όταν θέλουμε να απολαύσουμε ένα γλυκό και ταυτόχρονα να προσφέρουμε στον εαυτό μας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, και το σίγουρο είναι ότι η γεύση του θα σας αποζημιώσει. Το χαρούπι και τα οφέλη του Η χαρουπιά ευδοκιμεί σε όλη

Scroll to Top