CHEESE CAKE ME ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΜΕΛΙ

CHEESE CAKE ME ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΜΕΛΙ

ΥΛΙΚΑ ( για 5 μερίδες ) :

  • 1 κιλό γιαούρτι στραγγιστό κατά προτίμηση 2% λιπαρά
  • 200 ml γάλα εβαπορέ 
  • 2 κ.σ. μέλι
  • χυμός ενός μικρού λεμονιού
  • 10 τριμμένα μπισκότα τύπου digestive
  • 2 κ.σ. αλεσμένους ξηρούς καρπούς

ΕΚΤΕΛΕΣΗ :

  • Ζεσταίνετε σε ένα μπρίκι το γάλα εβαπορέ περίπου στους 40 – 45 βαθμούς Κελσίου ( ίσα ίσα να αντέχει το δάχτυλο τη θερμότητα ), προσθέτετε το μέλι και ανακατεύετε μέχρι να διαλυθεί τελείως.
  • Στη συνέχεια, κρυώνετε το μπρίκι σε μπεν μαρί με κρύο νερό και παγάκια. 
  • Ρίχνετε το γιαούρτι, το γάλα εβαπορέ με το διαλυμένο μέλι και το χυμό λεμονιού σε ένα μπολ και τα ανακατεύετε καλά.
  • Αφού κάνετε μία λεπτή στρώση με τα μισά τριμμένα μπισκότα και ξηρούς καρπούς, απλώνετε το μείγμα του μπολ και το γαρνίρετε με τα υπόλοιπα τριμμένα μπισκότα.
  • Το αφήνετε για περισσότερες από 2 ώρες στο ψυγείο για να παγώσει και να δέσει.


Κοινοποιήστε:

Διαβάστε ακόμα

Σχετικές συνταγές

Μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη

Μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη

Η μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει την παραδοσιακή μαρμελάδα που όλοι γνωρίζουμε. Οι λατρεμένες σε όλους μας μαρμελάδες, σίγουρα μας φέρνουν εικόνες από τα παιδικά μας χρόνια όπου με ανυπομονησία περιμέναμε να μας ετοιμάσει η γιαγιά τις φέτες μας. Η γεύση ήταν φανταστική, αλλά η μαρμελάδα περιείχε πολύ ζάχαρη. Όλοι

Σοκολατένιο κέικ με παντζάρι

Το Σοκολατένιο κέικ με παντζάρι είναι το πιο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά κέικ που μπορείς να βρεις. Θα το αγαπήσουν μικροί και μεγάλοι και είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να φάνε τα παιδιά παντζάρια. Η ετοιμασία του δεν είναι δύσκολη και η γεύση του θα σας αποζημιώσει στο έπακρο. Παντζάρι το ευεργετικό Τα παντζάρια αναφέρονται

Μπάρες με Κράνμπερι

Μπάρες με Κράνμπερι

Οι μπάρες με Κράνμπερι είναι ένα εξαιρετικό σνακ για όσους θέλουν να προσφέρουν στον οργανισμό τους ενέργεια. Η άσκηση βασίζεται στην καύση υδατανθράκων και ο ρόλος τους είναι σπουδαίος στην αθλητική απόδοση. Συνεπώς, η κατανάλωση τους πριν την προπόνηση βοηθά στην διατήρηση αλλά και την αύξηση των επιπέδων ενέργειας. Η συνταγή για τις μπάρες με

Κέικ χαρουπιού

Κέικ χαρουπιού χωρίς ζάχαρη

Το κέικ χαρουπιού είναι μια γευστική και εξαιρετικά υγιεινή επιλογή όταν θέλουμε να απολαύσουμε ένα γλυκό και ταυτόχρονα να προσφέρουμε στον εαυτό μας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, και το σίγουρο είναι ότι η γεύση του θα σας αποζημιώσει. Το χαρούπι και τα οφέλη του Η χαρουπιά ευδοκιμεί σε όλη

Scroll to Top