ΜΠΑΡΕΣ ΠΑΓΩΤΟ – ΓΙΑΟΥΡΤΙ

ΜΠΑΡΕΣ ΠΑΓΩΤΟ – ΓΙΑΟΥΡΤΙ

ΥΛΙΚΑ : ( για 8 τμχ.)

  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι 2%
  • 2 κ.σ. μέλι
  • κομματάκια απο αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σας ( δαμάσκηνα, φιστίκια, καρύδια, αμύγδαλα, κάσιους, φουντούκια, κανέλα, καρύδα τριμμένη, φράουλες, σταφίδες, αποξηραμένα σύκα, μπανάνα , σταγόνες κουβερτούρας )

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

  • Ανακατεύετε το γιαούρτι με το μέλι μέχρι να γίνει ένα ομοιογενές μείγμα.
  • Σε ένα μικρό ταψί απλώνετε μια λαδόκολλα και περιχύνετε το μείγμα.
  • Πασπαλίζετε από πάνω τα αποξηραμένα φρούτα και τους ξηρούς καρπούς.
  • Βάζετε το ταψί στην κατάψυξη να παγώσει για 12 περίπου ώρες.
  • Κόβετε σε κομμάτια και τα αποθηκεύετε στην κατάψυξη μέσα σε αεροστεγή σακούλα.
  • Βγάζετε μόνο όσα κομμάτια θέλετε να καταναλώσετε άμεσα.

 

Κοινοποιήστε:

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Scroll to Top