Μπάρες με Κράνμπερι

Μπάρες με Κράνμπερι

Οι μπάρες με Κράνμπερι είναι ένα εξαιρετικό σνακ για όσους θέλουν να προσφέρουν στον οργανισμό τους ενέργεια.

Η άσκηση βασίζεται στην καύση υδατανθράκων και ο ρόλος τους είναι σπουδαίος στην αθλητική απόδοση. Συνεπώς, η κατανάλωση τους πριν την προπόνηση βοηθά στην διατήρηση αλλά και την αύξηση των επιπέδων ενέργειας.

Η συνταγή για τις μπάρες με cranberries που σας προτείνουμε ετοιμάζεται μέσα σε λίγα λεπτά και μπορείτε να έχετε τις μαγικές μπάρες διαθέσιμες όπου και όποτε θέλετε.

Μπάρες με Κράνμπερι και βρώμη, ένας μαγικός συνδυασμός

Τα κράμπερι είναι ένας θρεπτικότατο φρούτο που λειτουργεί ευεργετικά στο σώμα.

Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι τα cranberries βοηθούν την καρδιαγγειακή υγεία, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης σοβαρών παθήσεων. Επίσης, μας παρέχουν φυτικές ίνες που ενισχύουν την λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος και αυξάνουν το αίσθημα του κορεσμού.

Από την άλλη πλευρά, η βρώμη είναι μια τροφή που μας παρέχει εξαιρετικής ποιότητας υδατάνθρακες. Επιπρόσθετα όμως, περιέχει πρωτεϊνες και σειρά βιταμινών και μετάλλων.

Υλικά που θα χρειαστείτε για τις Μπάρες με Κράνμπερι

  • 1 ½ φλιτζάνι βρώμη                                                                                                                                
  • 1 κουταλάκι κανέλλα                                                                                                 
  • 3 κουταλιές λάδι καρύδας ή ελαιόλαδο                                                                                  
  • 1/3 κούπας ξηροί καρποί ή σπόροι ανάλατοι
  • 2 κουταλιές της σούπας cranberries
  • 2 κουταλιές της σούπας σταγόνες μαύρες σοκολάτας
  • 2-3 κουταλιές της σούπας μέλι

Πώς να φτιάξετε τις Μπάρες με Κράνμπερι

Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί και απλώνουμε το μείγμα που έχουμε φτιάξει σε ένα ορθογώνιο τετράγωνο ταψάκι. Πιέζουμε ώστε να γίνει σφιχτό.

Ψήνουμε τις μπάρες με Κράνμπερι στους 180 βαθμούς για χρονικό διάστημα περίπου 20 λεπτών. Μόλις ψηθεί το μείγμα μας, βγάζουμε το ταψί από τον φούρνο και κόβουμε σε κομμάτια περίπου των 25 γραμμαρίων.

Καλή απόλαυση!

Δείτε όλες τις συνταγές

Σας άρεσε η συνταγή για τις μπάρες με κράνμπερι;

Αν θέλετε να δείτε περισσότερες έξυπνες προτάσεις για το τραπέζι σας, επισκεφθείτε την ενότητα συνταγές, όπου σας περιμένουν πολλές πρωτότυπες και εύκολες στην προετοιμασία ιδέες!

Κοινοποιήστε:

Διαβάστε ακόμα

Σχετικές συνταγές

Μπάρες με Κράνμπερι

Μπάρες με Κράνμπερι

Οι μπάρες με Κράνμπερι είναι ένα εξαιρετικό σνακ για όσους θέλουν να προσφέρουν στον οργανισμό τους ενέργεια. Η άσκηση βασίζεται στην καύση υδατανθράκων και ο ρόλος τους είναι σπουδαίος στην αθλητική απόδοση. Συνεπώς, η κατανάλωση τους πριν την προπόνηση βοηθά στην διατήρηση αλλά και την αύξηση των επιπέδων ενέργειας. Η συνταγή για τις μπάρες με

Κέικ χαρουπιού

Κέικ χαρουπιού χωρίς ζάχαρη

Το κέικ χαρουπιού είναι μια γευστική και εξαιρετικά υγιεινή επιλογή όταν θέλουμε να απολαύσουμε ένα γλυκό και ταυτόχρονα να προσφέρουμε στον εαυτό μας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, και το σίγουρο είναι ότι η γεύση του θα σας αποζημιώσει. Το χαρούπι και τα οφέλη του Η χαρουπιά ευδοκιμεί σε όλη

σπανάκι με γαρίδες

Γαρίδες με σπανάκι και πλιγούρι

Οι γαρίδες με σπανάκι είναι ένα εξαιρετικά θρεπτικό και πεντανόστιμο πιάτο που μαζί με το πλιγούρι δημιουργούν έναν τέλειο διατροφικό συνδυασμό. Πρόκεται για μια πανάρχαια συνταγή που προέρχεται από την περιοχή της Μεσογείου στην οποία ευδοκιμούν και τα δύο βασικά συστατικά της. Γαρίδες με σπανάκι, ένας ενεργειακός & θρεπτικός δυναμίτης Οι γαρίδες είναι μια εξαιρετική

ταμπουλέ

Ταμπουλέ

Το ταμπουλέ είναι μια εξαιρετικά δροσερή πρόταση σαλάτας που θα σας προσφέρει μια πληθώρα πολύτιμων θρεπτικών συστατικών. Φυλλάσεται στο ψυγείο έως και 3 ημέρες και το εντυπωσιακό είναι πως θα το βρείτε πολύ πιο εύγευστο την δεύτερη ημέρα! Αν επιθυμείτε, μπορείτε να προσθέσετε και άλλα λαχανικά όπως κολοκύθι και καρότο για έξτρα γεύση. Πλιγούρι, η

Scroll to Top