Pancakes χωρίς ζάχαρη

Pancakes χωρίς ζάχαρη

ΥΛΙΚΑ (για 8 τμχ.):

· 1 φλ. αλεύρι ολικής αλέσεως

· 1 φλ. φυτικό ρόφημα αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη

· ½ φλ. κεσεδάκι γιαούρτι 2%

· 1 κ.σ. baking powder

· 2 βανίλιες

 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

· Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί μέχρι να πάρουμε έναν ωραίο χυλό.

· Παίρνουμε κουταλιά κουταλιά το μείγμα και ψήνουμε τα pancakes μας σε αντικολλητικό τηγάνι χωρίς κάποια λιπαρή ουσία.

· Γαρνίρουμε με φρέσκα φρούτα όπως φράουλες , μπανάνα, ακτινίδιο ή με μέλι και ξηρούς καρπούς ή με ότι άλλο μας αρέσει!

Κοινοποιήστε:

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Scroll to Top