ΓΑΡΙΔΕΣ ΜΕ ΠΛΙΓΟΥΡΙ

ΓΑΡΙΔΕΣ ΜΕ ΠΛΙΓΟΥΡΙ

ΥΛΙΚΑ : ( για 4-5 μερίδες )

  • 1 κιλό γαρίδες
  • 1 ματσάκι μαϊντανό
  • 1- 2 κρεμμύδια
  • 1 ½ φλ. πλιγούρι ωμό
  • αλάτι
  • 2 κρεμμυδάκια φρέσκα
  • 4 κ.σ. ελαιόλαδο
  • το άσπρο μέρος ενός πράσου
  • επιπλέον βασιλικό

ΕΚΤΕΛΕΣΗ :

  • Βράζετε τις γαρίδες με 2 ποτήρια νερό για 10 λεπτά.
  • Σουρώνετε το νερό, κρατάτε τις γαρίδες κατά μέρος και προσθέτετε 1 φλιτζάνι νερό να βράσει μαζί με τον ζωμό από τις γαρίδες.
  • Στη συνέχεια κόβετε σε κύβους το κρεμμύδι, τα φρέσκα κρεμμυδάκια, το πράσο και τα ρίχνετε στην κατσαρόλα μαζί με το ψιλοκομμένο σκόρδο και τον μαϊντανό.
  • Μόλις βράσει το μείγμα ρίχνετε το πλιγούρι, το οποίο βράζετε μέχρι να τελειώσει όλο το νερό ( 15 λεπτά περίπου ).
  • Τέλος ρίχνετε τις γαρίδες, το λάδι και τα αφήνετε να σιγοβράσουν όλα μαζί για 5 λεπτά.

 

Κοινοποιήστε:

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Scroll to Top