Μπορώ να αδυνατίσω χωρίς να πεινάω;

Η σωστή δίαιτα δεν επιβάλλει κατ΄ουδένα τρόπο την ασσιτία και την στέρηση.Το αντίθετο μάλιστα! Το ισορροπημένο διαιτολόγιο με την πρόσληψη όλων των απαραίτητων στοιχείων για τον οργανισμό ,είναι αυτό που θα οδηγήσει στη απώλεια βάρους. Στο διαιτολογικό μας κέντρο προτείνονται διατροφικά προγράμματα που στόχο έχουν να ενισχύσουν και να δώσουν στον οργανισμό την ενέργεια που χρειάζεται ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνεται η απώλεια βάρους. Σ’αυτό συντελλεί η εξατομικευμένη διατροφή, προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κάθε ατόμου ξεχωριστά.

Είναι πολύ σημαντικό να θυμάστε ότι η περιορισμένη λήψη τροφής μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις για τον οργανισμό σας , χωρίς μάλιστα να υπάρξει απώλεια κιλών . Αυτό συμβαίνει γιατί ο μεταβολισμός μας μειώνεται, άρα και οι καύσεις μας , ενώ ο οργανισμός τείνει να καταστρέφει το μυικό του σύστημα προκειμένου να πάρει την ενέργεια που χρειάζεται, γεγονός φοβερά επιζήμιο για την υγεία και την εμφάνιση του σώματος. Η αρχή μας: τρώμε και αδυνατίζουμε!

Κοινοποίηση:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Σεμινάρια διατροφής

Η εκπαίδευση είναι το κλειδί… Για εύκολο υπολογισμό μεγέθους μερίδας και ποσοτήτων Οικογενειών και παιδιών για υιοθέτηση υγιεινού και ισορροπημένου τρόπου διατροφής Εκπαιδευτικών και μαθητών για υγιεινές επιλογές τροφών στο σχολείο Αθλητικών ακαδημιών και συλλόγων για την αξία της αθλητικής διατροφής και τρόπους υιοθέτησης της Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε πως μπορείτε και εσείς

Scroll to Top