Αυγομάφινς

αυγομάφινς

Τα αυγομάφινς είναι ένα σνακ που πραγματικά θα σας κρατήσει χορτάτους για ώρες.

Μπορείτε να τα έχετε μαζί σας για σνακ σε εξωτερικές δραστηριότητες στο βουνό ή την θάλασσα. Είναι επίσης ιδανική επιλογή για πρωινό, απογευματινό, μεταπροπονητικό γεύμα ή ακόμη και για βραδινό με την συνοδεία κάποιου λαχανικού.

Διατηρούνται στο ψυγείο 3-4 ημέρες για να τα καταναλώσετε αργότερα.

Υλικά που θα χρειαστείτε για 6 αυγομάφιν

  • 3 αυγά
  • 1 πιπεριά πράσινη ή κόκκινη ή ό,τι έχετε
  • λίγο γάλα 1,5%
  • 2-3 μανιτάρια πορτομπέλο ή ό,τι έχετε κομμένα σε κομματάκια
  • 2-3 ντοματίνια κομμένα σε κομματάκια
  • 4-5 κουταλιές της σούπας τριμμένο τυρί ή ανθότυρο
  • πιπέρι και ελάχιστο αλάτι (εγώ δεν βάζω να σας πω την αλήθεια)
  • 1 κουταλιά του γλυκού σπόρους chia
  • ρίγανη
  • λίγο ελαιόλαδο για λάδωμα στα φορμάκια

Πώς να φτιάξετε τα αυγομάφινς

Χτυπάμε τα αυγά με όλα τα υπόλοιπα υλικά μαζί και μοιράζουμε στα φορμάκια τα οποία έχουμε προηγουμένως λαδώσει

Προσοχή, γεμίζουμε τα φορμάκια μέχρι την μέση για να μην ξεχειλίσουν με το ψήσιμο! Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 15-20 λεπτά.

Κοινοποιήστε:

Διαβάστε ακόμα

Σχετικές συνταγές

Μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη

Μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη

Η μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει την παραδοσιακή μαρμελάδα που όλοι γνωρίζουμε. Οι λατρεμένες σε όλους μας μαρμελάδες, σίγουρα μας φέρνουν εικόνες από τα παιδικά μας χρόνια όπου με ανυπομονησία περιμέναμε να μας ετοιμάσει η γιαγιά τις φέτες μας. Η γεύση ήταν φανταστική, αλλά η μαρμελάδα περιείχε πολύ ζάχαρη. Όλοι

Σοκολατένιο κέικ με παντζάρι

Το Σοκολατένιο κέικ με παντζάρι είναι το πιο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά κέικ που μπορείς να βρεις. Θα το αγαπήσουν μικροί και μεγάλοι και είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να φάνε τα παιδιά παντζάρια. Η ετοιμασία του δεν είναι δύσκολη και η γεύση του θα σας αποζημιώσει στο έπακρο. Παντζάρι το ευεργετικό Τα παντζάρια αναφέρονται

Μπάρες με Κράνμπερι

Μπάρες με Κράνμπερι

Οι μπάρες με Κράνμπερι είναι ένα εξαιρετικό σνακ για όσους θέλουν να προσφέρουν στον οργανισμό τους ενέργεια. Η άσκηση βασίζεται στην καύση υδατανθράκων και ο ρόλος τους είναι σπουδαίος στην αθλητική απόδοση. Συνεπώς, η κατανάλωση τους πριν την προπόνηση βοηθά στην διατήρηση αλλά και την αύξηση των επιπέδων ενέργειας. Η συνταγή για τις μπάρες με

Κέικ χαρουπιού

Κέικ χαρουπιού χωρίς ζάχαρη

Το κέικ χαρουπιού είναι μια γευστική και εξαιρετικά υγιεινή επιλογή όταν θέλουμε να απολαύσουμε ένα γλυκό και ταυτόχρονα να προσφέρουμε στον εαυτό μας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, και το σίγουρο είναι ότι η γεύση του θα σας αποζημιώσει. Το χαρούπι και τα οφέλη του Η χαρουπιά ευδοκιμεί σε όλη

Scroll to Top