Χούμους από ρεβύθια

χούμους από ρεβύθια

Το χούμους από ρεβύθια είναι ένα δημοφιλές πιάτο στις περιοχές της Μέσης Ανατολής και της Μεσογείου.

Αποτελείται συνήθως από πουρέ από ρεβύθια, σκόρδο, λεμόνι και ταχίνι και σερβίρεται σε συνδυασμό με διάφορα τρόφιμα όπως ψωμί πίτα, λαχανικά και κρέας.

Τα ρεβύθια που χρησιμοποιούνται για το χούμους είναι όσπρια πλούσια σε πρωτεΐνες και πολύτιμες φυτικές ίνες. Είναι επίσης πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες που μπορούν να βοηθήσουν στην βελτίωση της υγείας του καρδιαγγειακού και του πεπτικού συστήματος.

Το σκόρδο που προστίθεται στο χούμους από ρεβύθια της συνταγής μας έχει αντιμικροβιακές ιδιότητες και μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πρόληψη πολλών ασθενειών. Το λεμόνι με την σειρά του περιέχει βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά και μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Τέλος, το γνωστό σε όλους μας ελαιόλαδο είναι η βάση της μεσογειακής κουζίνας με τα αναρίθμητα οφέλη του που ήδη γνωρίζουμε. Δεν έχει χαρακτηριστεί άδικα υγρός χρυσός, μιας και μας προσφέρει εξαιρετικής ποιότητας λιπαρά, ενισχύει την λειτουργία της καρδιάς αλλά και του εντερικού συστήματος.

Υλικά για το χούμους από ρεβύθια

  • 250 γραμμάρια ρεβύθια βρασμένα
  • 70 γραμμάρια ελαιόλαδο
  • 60 γραμμάρια ταχίνι
  • Χυμό από 1 ½ λεμόνι
  • Αλάτι, πιπέρι
  • ½ κουταλιά του γλυκού κύμινο
  • ½ κουταλιά του γλυκού σκόρδο σε σκόνη
  • Σουμάκ (προαιρετικά)

Πώς να φτιάξετε το χούμους από ρεβύθια

Μουλιάζετε τα ρεβύθια από το προηγούμενο βράδυ και την επόμενη ημέρα τα βράζετε σε αλατισμένο νερό.

Τοποθετείτε όλα τα υλικά στο μούλτι και αλέθετε μέχρι να πάρετε μια ομοιογενή κρέμα. Προσθέτετε τα μπαχαρικά και λεμόνι ανάλογα τις προτιμήσεις. Εάν το μείγμα βγει πολύ πηχτό για τις προτιμήσεις σας, το αραιώνετε με λίγο από το νερό μέσα στο οποίο έβρασαν τα ρεβύθια.

Exrta tip

Σας άρεσε η συνταγή για χούμους από ρεβύθια; Αν θέλετε να δείτε περισσότερες έξυπνες προτάσεις για το τραπέζι σας, επισκεφθείτε την ενότητα συνταγές, όπου σας περιμένουν πολλές πρωτότυπες και εύκολες στην προετοιμασία ιδέες!

Κοινοποιήστε:

Διαβάστε ακόμα

Σχετικές συνταγές

Μπάρες με Κράνμπερι

Μπάρες με Κράνμπερι

Οι μπάρες με Κράνμπερι είναι ένα εξαιρετικό σνακ για όσους θέλουν να προσφέρουν στον οργανισμό τους ενέργεια. Η άσκηση βασίζεται στην καύση υδατανθράκων και ο ρόλος τους είναι σπουδαίος στην αθλητική απόδοση. Συνεπώς, η κατανάλωση τους πριν την προπόνηση βοηθά στην διατήρηση αλλά και την αύξηση των επιπέδων ενέργειας. Η συνταγή για τις μπάρες με

Κέικ χαρουπιού

Κέικ χαρουπιού χωρίς ζάχαρη

Το κέικ χαρουπιού είναι μια γευστική και εξαιρετικά υγιεινή επιλογή όταν θέλουμε να απολαύσουμε ένα γλυκό και ταυτόχρονα να προσφέρουμε στον εαυτό μας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, και το σίγουρο είναι ότι η γεύση του θα σας αποζημιώσει. Το χαρούπι και τα οφέλη του Η χαρουπιά ευδοκιμεί σε όλη

σπανάκι με γαρίδες

Γαρίδες με σπανάκι και πλιγούρι

Οι γαρίδες με σπανάκι είναι ένα εξαιρετικά θρεπτικό και πεντανόστιμο πιάτο που μαζί με το πλιγούρι δημιουργούν έναν τέλειο διατροφικό συνδυασμό. Πρόκεται για μια πανάρχαια συνταγή που προέρχεται από την περιοχή της Μεσογείου στην οποία ευδοκιμούν και τα δύο βασικά συστατικά της. Γαρίδες με σπανάκι, ένας ενεργειακός & θρεπτικός δυναμίτης Οι γαρίδες είναι μια εξαιρετική

ταμπουλέ

Ταμπουλέ

Το ταμπουλέ είναι μια εξαιρετικά δροσερή πρόταση σαλάτας που θα σας προσφέρει μια πληθώρα πολύτιμων θρεπτικών συστατικών. Φυλλάσεται στο ψυγείο έως και 3 ημέρες και το εντυπωσιακό είναι πως θα το βρείτε πολύ πιο εύγευστο την δεύτερη ημέρα! Αν επιθυμείτε, μπορείτε να προσθέσετε και άλλα λαχανικά όπως κολοκύθι και καρότο για έξτρα γεύση. Πλιγούρι, η

Scroll to Top