Κρέμα με αμάρανθο και χαρουπάλευρο

κρέμα με αμάρανθο

Η συγκεκριμένη κρέμα με αμάρανθο αποτελεί μια από τις αγαπημένες μου επιλογές για πρωινό αλλά και για βραδινό.

Θεωρώ ότι είναι ένα υπέροχο comfort food καθώς η απαλή υφή της και η γλυκιά γεύση της (χωρίς να περιέχει ίχνος ζάχαρης) μας χαλαρώνει, μας ζεσταίνει και μας αποφορτίζει από μια δύσκολη ημέρα. Αν κρίνω δε από την χαρά που κάνει ο Ιάσωνας κάθε φορά που του την προσφέρω, τότε είναι σίγουρο πως και τα δικά σας μικρά θα την λατρέψουν.

Για τις ευεργετικές ιδιότητες του αμάρανθου μπορείτε να ενημερωθείτε από το αντίστοιχο post μας στο instagram.

Είναι μια επιλογή πρωινού πλούσιου σε πρωτεΐνη τόσο από το γάλα αλλά και λόγω του βουτύρου καρπών. Αυτό το γεγονός, το καθιστά εξίσου ιδανική επιλογή για όσους γυμνάζονται αλλά και ενός πλήρους μεταπροπονητικού γεύματος.

Όλα τα παραπάνω συστατικά μαζί με την μπανάνα μας δίνουν έναν πλήρη διατροφικό συνδυασμό για να παραχθεί η Σεροτονίνη, η ο ορμόνη δηλαδή που μας βοηθά να ελέγχουμε την πείνα μας.

Υλικά που θα χρειαστείτε για την κρέμα με αμάρανθο

  • 150ml γάλα είτε φυτικό είτε ζωικό
  • 3-4 κουταλιές σούπας αμάρανθο
  • 1 κουταλιά του γλυκού χαρουπάλευρο ή κακάο
  • 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών ή σπόρων πχ ταχίνι, αμυγδαλοβούτυρο κλπ
  • 1 κουταλιά του γλυκού σποράκια chia ή λιναρόσπορο σπασμένο
  • ·3-4 ροδέλες μπανάνας

Πώς να φτιάξετε την κρέμα με αμάρανθο

Βράζουμε τον αμάρανθο μαζί με το γάλα (φυτικό ή ζωικό ) μέχρι να μαλακώσει και να χυλώσει περίπου 15-20 λεπτά σε χαμηλή φωτιά. Αν η κουζίνα σας φτάνει μέχρι το 9 βάλτε την στο 6.

Μόλις είναι έτοιμο ρίχνουμε το χαρουπάλευρο ή το κακάο, το ταχίνι και τα σποράκια και ανακατεύουμε. Γαρνίρουμε με τις ροδέλες μπανάνας ή με όποιο άλλο φρούτο θελουμε και απολαμβάνουμε είτε ζεστό είτε αφήνοντας το να κρυώσει σε θερμοκρασία δωματίου.

Extra tip

Προσοχή, όσο κρυώνει τόσο η κρέμα θα σφίγγει λόγω της προσθήκης του ταχινιού. Αν την θέλετε ξανά απαλή και κρεμώδη, προσθέστε λίγο γάλα ώστε να επανέλθει στη αρχική μορφή της.

Κοινοποιήστε:

Διαβάστε ακόμα

Σχετικές συνταγές

Μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη

Μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη

Η μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει την παραδοσιακή μαρμελάδα που όλοι γνωρίζουμε. Οι λατρεμένες σε όλους μας μαρμελάδες, σίγουρα μας φέρνουν εικόνες από τα παιδικά μας χρόνια όπου με ανυπομονησία περιμέναμε να μας ετοιμάσει η γιαγιά τις φέτες μας. Η γεύση ήταν φανταστική, αλλά η μαρμελάδα περιείχε πολύ ζάχαρη. Όλοι

Σοκολατένιο κέικ με παντζάρι

Το Σοκολατένιο κέικ με παντζάρι είναι το πιο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά κέικ που μπορείς να βρεις. Θα το αγαπήσουν μικροί και μεγάλοι και είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να φάνε τα παιδιά παντζάρια. Η ετοιμασία του δεν είναι δύσκολη και η γεύση του θα σας αποζημιώσει στο έπακρο. Παντζάρι το ευεργετικό Τα παντζάρια αναφέρονται

Μπάρες με Κράνμπερι

Μπάρες με Κράνμπερι

Οι μπάρες με Κράνμπερι είναι ένα εξαιρετικό σνακ για όσους θέλουν να προσφέρουν στον οργανισμό τους ενέργεια. Η άσκηση βασίζεται στην καύση υδατανθράκων και ο ρόλος τους είναι σπουδαίος στην αθλητική απόδοση. Συνεπώς, η κατανάλωση τους πριν την προπόνηση βοηθά στην διατήρηση αλλά και την αύξηση των επιπέδων ενέργειας. Η συνταγή για τις μπάρες με

Κέικ χαρουπιού

Κέικ χαρουπιού χωρίς ζάχαρη

Το κέικ χαρουπιού είναι μια γευστική και εξαιρετικά υγιεινή επιλογή όταν θέλουμε να απολαύσουμε ένα γλυκό και ταυτόχρονα να προσφέρουμε στον εαυτό μας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, και το σίγουρο είναι ότι η γεύση του θα σας αποζημιώσει. Το χαρούπι και τα οφέλη του Η χαρουπιά ευδοκιμεί σε όλη

Scroll to Top