Πιτάκια κουρού με ταχίνι και σοκολάτα

Πιτάκια κουρού με ταχίνι και σοκολάτα

Υλικά για 40 τεμάχια 

  • 1 πακέτο φύλλο  κουρού (κατά προτίμηση αν βρείτε ολικής άλεσης)
  • 20κ.γ. Ταχίνι ολικής αλέσεως
  • 20κ.γ. ταχίνι με κακάο
  • 1 κουβερτούρα 200γρ 73% κακάο
  • 1 μπανανα κομμένη σε κυβάκια

Εκτέλεση

  • Κόβουμε το φύλλο κουρού με την βοήθεια ενός ποτηριού σε κυκλάκια
  • Γεμίζουμε με 1κγ ταχίνι της επιλογής μας το καθένα και προσθέτουμε είτε ένα τετραγωνακι κουβερτούρα είτε 3-4 κυβάκια μπανάνας ανάλογα τον συνδυασμό που θελουμε να φτιάξουμε
  • Διπλώνουμε τα πιτάκια και κλείνουμε το φύλλο με την βοήθεια ενός πιρουνιού (αν δεν σας κολλάει το φύλλο καλά μπορείτε να βρέξετε τα δάχτυλα σας με λίγο νερό και να ακουμπήσετε περιμετρικά το πιτάκι ώστε να κολλήσει η ζύμη καλύτερα
  •  Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για περίπου 40 λεπτά ανάλογα τον φούρνο σας

Κοινοποιήστε:

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Scroll to Top