Ψητά ρεβύθια

ψητά ρεβύθια

Τα ψητά ρεβύθια αποτελούν μια θρεπτικότατη πρόταση που μπορείτε να ετοιμάσετε για να καλύψει την ανάγκη σας για σνακ οποιαδήποτε στιγμή.

Γενικά, τα ρεβύθια ανήκουν στα όσπρια και καλλιεργούνται σε όλο τον κόσμο. Στην Μεσόγειο γενικότερα, είναι γνωστά εδώ και χιλιάδες χρόνια. Τα ρεβύθια είναι σημαντική πηγή πρωτεϊνών, φυτικών ινών, βιταμινών και μετάλλων ενώ ταυτόχρονα είναι χαμηλά σε λιπαρά.

Μαγειρεύονται με πολλούς και διάφορους τρόπους. Γϊνονται σούπα, μπαίνουν στην σαλάτα, κοκκινιστά ή και φαλάφελ και μπορείτε επίσης να τα χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε ρεβιθοκεφτέδες, ρεβιθόπιτα ή σούπα.

Διατροφικά, τα ρεβύθια μπορούν να βοηθήσουν στην μείωση του κινδύνου εμφάνισης διαφόρων ασθενειών, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, ο καρκίνος και οι καρδιαγγειακές ασθένειες. Επίσης, η κατανάλωση ρεβυθιών μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της υγείας του γαστρεντερικού συστήματος και της χοληστερόλης στο αίμα.

Υλικά που θα χρειαστείτε για τα ψητά ρεβύθια

  • 400 γραμμάρια ρεβύθια
  • 4 5 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
  • 1-2 κουταλιές του γλυκού πάπρικα γλυκιά
  • 1 πρέζα αλάτι
  • 1 κουταλιά του γλυκού σκόρδο σε σκόνη
  • Ρίγανη

Πώς να μαγειρέψετε τα ψητά ρεβύθια

Μουλιάζουμε το ρεβύθια από το προηγούμενο βράδυ σε αλατισμένο νερό. Την επόμενη ημέρα τα στραγγίζουμε και τα σκουπίζουμε καλά και ταμποναριστά με χαρτί κουζίνας.

Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 180 βαθμούς και τα στρώνουμε σε ταψί με λαδόκολλα σκουπίζοντας ξανά με χαρτί κουζίνας ταμποναριστά. Στην συνέχεια, τα ψήνουμε για 20-25 λεπτά.

Βγάζουμε τα ψητά ρεβύθια από τον φούρνο και ραντίζουμε με ελαιόλαδο. Πασπαλίζουμε με τα μπαχαρικά, ανακατεύουμε καλά και τα τοποθετούμε ξανά στον φούρνο για άλλα 20-25 λεπτά.

Extra tip

Τα ψητά ρεβύθια θα βγουν αρκετά τραγανά. Εάν τα θέλουμε πιο μαλακά, μπορούμε να τα βράσουμε πριν το ψήσιμο για περίπου 40-45 λεπτά.

Σας άρεσε η συνταγή για την σπιτική σοκολάτα; Αν θέλετε να δείτε περισσότερες έξυπνες προτάσεις για το τραπέζι σας, επισκεφθείτε την ενότητα συνταγές, όπου σας περιμένουν πολλές πρωτότυπες και εύκολες στην προετοιμασία ιδέες!

Κοινοποιήστε:

Διαβάστε ακόμα

Σχετικές συνταγές

σπανάκι με γαρίδες

Γαρίδες με σπανάκι και πλιγούρι

Οι γαρίδες με σπανάκι είναι ένα εξαιρετικά θρεπτικό και πεντανόστιμο πιάτο που μαζί με το πλιγούρι δημιουργούν έναν τέλειο διατροφικό συνδυασμό. Πρόκεται για μια πανάρχαια συνταγή που προέρχεται από την περιοχή της Μεσογείου στην οποία ευδοκιμούν και τα δύο βασικά συστατικά της. Γαρίδες με σπανάκι, ένας ενεργειακός & θρεπτικός δυναμίτης Οι γαρίδες είναι μια εξαιρετική

ταμπουλέ

Ταμπουλέ

Το ταμπουλέ είναι μια εξαιρετικά δροσερή πρόταση σαλάτας που θα σας προσφέρει μια πληθώρα πολύτιμων θρεπτικών συστατικών. Φυλλάσεται στο ψυγείο έως και 3 ημέρες και το εντυπωσιακό είναι πως θα το βρείτε πολύ πιο εύγευστο την δεύτερη ημέρα! Αν επιθυμείτε, μπορείτε να προσθέσετε και άλλα λαχανικά όπως κολοκύθι και καρότο για έξτρα γεύση. Πλιγούρι, η

κρέπες για παιδιά

Κρέπες για παιδιά

Θέλετε να φτιάξετε κρέπες για παιδιά και σας απασχολεί το πώς θα φτιάξετε την βάση; Σας έχουμε την λύση! Δεν υπάρχει μικρός η μεγάλος που να μην ακούει την λέξη κρέπα και να μην νιώθει ωραία. Στην Γαλλία, οι κρέπες λογίζονται ως εθνικό έδεσμα και εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο τις λατρεύουν. Γλυκιά ή

Μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη

Μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη

Οι μπάρες δημητριακών είναι ένα εξαιρετικά θρεπτικό σνακ που μπορεί να καταναλωθεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Τα ενδιάμεσα γεύματα έχουν μεγάλη σημασία στην καθημερινή μας διατροφή. Η πολύωρη ασιτία προκαλεί υπογλυκαιμία και όποτε γίνεται αυτό, έχουμε συνήθως την τάση να καταναλώνουμε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα τροφής στο επόμενο μας γεύμα όποτε και να είναι αυτό. Είτε

Scroll to Top