Ζυμαρικά με αβοκάντο

ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο.

Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο

  • 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής
  • 1 αβοκάντο πολύ ώριμο
  • 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά
  • 4-5 ντοματινια ψιλοκομμένα
  • λίγο άνηθο
  • λίγο πιπέρι
  • 2-3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο
  • 1/4 ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο (αν δεν το τρώει το μικρό σας το παραλείπετε )
  • λίγη σκόνη σκόρδο (ίσα για λίγη γεύση)

Πώς να τα μαγειρέψετε

Βράζετε τα ζυμαρικά για περίπου 10 λεπτά (όχι σε αλατισμένο νερό ).

Λιώνετε με το πιρούνι το αβοκάντο και ανακατεύετε όλα τα υλικά μαζί ώστε να πάρετε μια πολύ πλούσια κρεμώδη σάλτσα. Ανακατεύετε την σάλτσα με τα ζυμαρικά και σερβίρετε!

Extra tip

Μπορείτε να προσθέσετε και μία κουταλιά εμπλουτισμένη διατροφική μαγιά για έξτρα τυρένια γεύση και ενίσχυση της βιταμίνης Β12. Καλή απόλαυση!

Κοινοποιήστε:

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Scroll to Top