Μπορώ να χάσω γρήγορα κιλά;

Πρόκειται για την επιθυμία όλων , η οποία όμως μπορεί να οδηγήσει τελικά σε λανθασμένες επιλογές και  δυσάρεστα αποτελέσματα. Είναι πολύ διαδεδομένες οι γρήγορες δίαιτες ή δίαιτες εξπρές  όπως  τις συναντούμε σε διάφορα έντυπα ή στο ίντερνετ  ,είτε ακούμε απο φίλους και γνωστούς  , οι οποίες υπόσχονται θεαματικά αποτελέσματα σε ελάχιστο χρόνο. Είναι τα πράγματα όμως έτσι?  Στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει με αυτές τις γρήγορες δίαιτες  είναι  ότι ο οργανισμός χάνει νερό και μυικό ιστό ,ενώ το λίπος παραμένει σταθερό! Επιπλέον λόγω του χαμηλού θερμιδικού περιεχομένου αυτού του τύπου δίαιτες πολυ συχνά εξαντλούν τον οργανισμό με αποτέλεσμα να εμφανίζονται ζαλάδες, ατονία, αδυναμία συγκέντρωσης και νευρικότητα. Παράλληλα ο μεταβολισμός έχοντας χάσει σημαντικό ποσοστό μυικής μάζας μειώνει τις καύσεις του και η απώλεια βάρους σταματά. Η συνέχεια είναι εξίσου δυσάρεστη καθώς  με την πάυση της δίαιτας , το βάρος επανέρχεται άμεσα στην προτέρα κατάσταση και ίσως και  περισσότερο. Η σωστή  απώλεια βάρους  δεν ενδείκνυται να ξεπερνά τα 4 κιλά το μήνα  ,αν και αυτό μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με το αρχικό βάρος του ατόμου.

Κοινοποίηση:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Σεμινάρια διατροφής

Η εκπαίδευση είναι το κλειδί… Για εύκολο υπολογισμό μεγέθους μερίδας και ποσοτήτων Οικογενειών και παιδιών για υιοθέτηση υγιεινού και ισορροπημένου τρόπου διατροφής Εκπαιδευτικών και μαθητών για υγιεινές επιλογές τροφών στο σχολείο Αθλητικών ακαδημιών και συλλόγων για την αξία της αθλητικής διατροφής και τρόπους υιοθέτησης της Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε πως μπορείτε και εσείς

Scroll to Top