Πως μπορώ να διατηρήσω το νέο μου βάρος;

Η απάντηση  είναι μία : Συντήρηση!  Είναι το βήμα που σχεδόν πάντα παραλείπεται αλλα που εξακολουθεί να είναι ίσως  το πιο σημαντικό και απο την απώλεια βάρους  καθώς χωρίς αυτήν είναι πολύ πιθανό το απολεσθέν βάρος να επανακτηθεί! Αυτό οφείλεται τόσο σε διατροφικούς ,όσο και σε ψυχολογικούς λόγους,καθώς πολύ συχνά φτάνοντας κάποιος στον στόχο του και έχοντας ίσως κουραστεί απο ένα πρόγραμμα διατροφής  το οποίο δεν τον ικανοποιούσε και το έβλεπε σαν τιμωρία..σπεύδει να επιβραβεύσει τον εαυτό του επιστρέφοντας πολύ γρήγορα  στις παλιές διατροφικές του συνήθειες. Στο διαιτολογικό μας κέντρο η συντήρηση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της σωστής διατροφικής προσέγγισης  με κύριο στόχο μας να σας μάθουμε να τρέφεστε υγιεινά και γευστικά διατηρώντας το σωματικό σας βάρος σταθερό για πάντα!

Κοινοποίηση:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

On Key

Related Posts

ζυμαρικά με αβοκάντο

Ζυμαρικά με αβοκάντο

Τα ζυμαρικά με αβοκάντο είναι ένα φαγητό πλούσιο σε ω3 και ω6 λιπαρά, βιταμίνη c και αντιοξειδωτικά. Μαγειρεύεται πολύ γρήγορα, έχει τέλεια υφή και τρώγεται τόσο ζεστό όσο και κρύο. Υλικά για 2 μερίδες ζυμαρικά με αβοκάντο 250 γραμμάρια κοφτό μακαρονάκι ολικής 1 αβοκάντο πολύ ώριμο 2 κουταλιές σούπας γιαούρτι αγελαδινό στραγγιστό με πλήρη λιπαρά

κρέμα κινόα

Κρέμα κινόα με χαρουπάλευρο

Σούπερ πρωτεϊνικό πρωινό για όσους θέλουν να ξεκινήσουν την ημέρα τους δυναμικά. Η κρέμα κινόα είναι πλήρης σε ω3 και ω6 λιπαρά οξέα. Είναι επίσης άκρως χορταστική και πλούσια σε φυτικές ίνες! Υλικά που θα χρειαστείτε 200ml φυτικό γάλα ή ό,τι γάλα θέλετε 3 κουταλιές της σούπας Νιφάδες κινόα Κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο

κρέμα κεχρί φωτογραφία

Κρέμα Κεχρί

Η κρέμα κεχρί είναι ιδανική για βρεφάκια 6 μηνών και πάνω αλλά για όλους εμάς σαν επιλογή για πρωινό ή απογευματινό μετά προπονητικό σνακ! Υλικά που θα χρειαστείτε 3 κουταλιές σούπας νιφάδες κεχριού 200-250ml νερό ή γάλα (φόρμουλα περίπου 6 μεζούρες ή ό,τι άλλο γάλα θέλετε ) κανέλλα 1 κουταλιά του γλυκού βούτυρο καρπών (πχ

Σεμινάρια διατροφής

Η εκπαίδευση είναι το κλειδί… Για εύκολο υπολογισμό μεγέθους μερίδας και ποσοτήτων Οικογενειών και παιδιών για υιοθέτηση υγιεινού και ισορροπημένου τρόπου διατροφής Εκπαιδευτικών και μαθητών για υγιεινές επιλογές τροφών στο σχολείο Αθλητικών ακαδημιών και συλλόγων για την αξία της αθλητικής διατροφής και τρόπους υιοθέτησης της Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε πως μπορείτε και εσείς

Scroll to Top